Sabtu, 6 Februari 2021

Krim herbal blend

 Assalamualaikum. Harap semua dalam keadaan sihat dan sejahtera.

PKP 2.0 agaknya bila habis. Sekarang saya tinggal di Nilai. 

Sedih saya melihat kedai yang tutup sepanjang pkp ni. 

Sunyi walaupun hujung minggu. Ada beberapa kedai sahaja beroperasi.


Bertabah dan bertahan ya. Harap covid cepat berlalu pergi.

Walaupun bisnes saya online sahaja, tapi saya akui bisnes agak perlahan. Ya, mungkin pelanggan saya pon terjejas dengan pandemik ni.


Apa pon,jangan putus asa. Saya ada krim herbal blend. Bagi yang tak tahu, krim ni sangat sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa.

Krim ni namanya Herbal Blend Shaklee. Krim yang WAJIB ada kat rumah.sebab apa?


👉 💯 Bebas dari paraben, streroid dan bahan kimia lain.

👉 Hot Selling. Selalu OUT OF STOCK. Murah jer. RM37.50

👉Semua golongan pun boleh guna krim herbal blend ini.Bestnya dia bantu rawat kulit kita (dewasa) dan baby. 

👉Herbal blend juga sesuai dijadikan lotion harian. Tumit kering, ruam, kulit gatal, kulit kering, kena gigit nyamuk semua boleh guna.


Sapa² yg ada baby n bakal ada baby, WAJIB dapatkan satu HERBAL BLEND ini , as stock dekat rumah. Sebab👇


👧🏼Herbal blend ni dia membantu rawat baby ruam susu, ruam lampin, naik campak dan lain2. 


👧🏼Utk yg ada ekzema jgk sgt² sesuai menggunakan krim herbal blend ini


🌼Pendek kata 1001 khasiat krim ini. WAJIB standby 1 tube di rumah @ bawa ketika travel 🤗



📲http://wasap.my/60193439341/nakherbalblend


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...