Wednesday, April 30, 2014

Vitamin untuk kulit dan testimoni

Vitamin yang sangat bagus untuk kulit ialah:
Vitamin c sustained release
Vitamin c bukan sahaja sangat bagus untuk anti bodi semulajadi, tetapi juga bagus untuk kulit. Semua pun tahu kan....
Vitamin c sustained release ni sangat unik sebab pelepasan ikut masa. Vitamin c kekal berada dalam badan untuk tempoh masa hingga 7 jam.
Tahu tak, kalau ambil vitamin c 1000mg dan terus merembes dalam perut sekali gus, vitamin yang berlebihan tu hanya akan keluar melalui air kencing. Membazirkan?  Lain dengan vitamin c shaklee. Boleh mencerahkan kulit.
Vitamin E juga sangat bagus untuk kulit.
Makan sebiji sehari, sapu pula kat kulit, memang bagus.
Tengok gambar testimoni kita.
ESP pula sangat bagus untuk mengganti kulit lama yang berparut dengan sel baru yang sihat dan berseri.

Macam mana nak dapat harga lebih jimat?
Boleh hubungi saya untuk konsultasi dan maklumat lanjut.
Aeidah
Shaklee independent distributor
882805
0193439341

No comments:

Post a Comment

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...