Selasa, 1 April 2014

Ostematrix vitamin favorite masa berpantang

 Ostematrix..
masa saya mula mengamalkan ostematrix ialah semasa berpantang anak ke 3 saya...
sebelum saya mencuba ostematrix, masa berpantang anak pertama dan kedua, saya mengalami sembelit yang sangat teruk semasa berpantang. Rasa serik nak beranak lagi pun ade...

Tetapi, lepas kenal ostematri, waktu berpantang anak ketiga, masalah sembelit tiada langsung. Alhamdulillah...
malah setiap hari saya ketandas dengan selesa.
Tidur malam pun lena, bangun pagi tiada masalah untuk uruskan baby, tidak terlalu penat. Dan badan rasa segar.
Susu pun lancar je.

Nenek saya pernah mengamalkan ostematrix, dan dia juga sangat puas hati sebab hari-hari ke tandas dan lancar. kaki sembab dia pun berkurangan.
Siapa yang sesuai untuk mengamalkan ostematrix?
- ibu hamil
- berusia 55 tahun keatas
- lelaki dan wanita
- selalu penat dan tidur tidak lena
- menyusukan bayi
- wanita yang ada masalah sakit semasa haid
- sakit sendi
- sakit tulang, retak
- osteoporosis
- Pesakit gastrik

Inilah kebaikan dan manfaat ostematrix yang telah saya rasai sendiri.
Jika anda juga mahu mengamalkan ostematrix, boleh hubungi saya
Shaklee Independent Distributor anda
aeidah 882805
0193439341

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...