Monday, April 14, 2014

Bonus bonus

Alhamdulillah....
Rezeki tengah bulan...bonus shaklee dah masuk terus dalam account maybank.
Best bisnes ni sebab dapat bonus lah...
Kalau buat bisnes, tapi tak dapat bonus atau untung...penat je lah kan...
Dengan rezeki ni boleh sedekah..zakat..bagi ma dan ayah kat kampung.
Semoga rezeki ni terus bertambah dan berkat.
Pagi tadi dengar radio..akak ni ibu tunggal, anak 4 orang, suami dah meninggal...anak paling besar pun baru darjah satu....
Kalau bekerja tak apa lagi kan..kalau suri rumah macam saya? Tiada pendapatan tetap, kalau tak buat bisnes sampingan macam shaklee ni...macam mana agaknya ye...
Saya harap benda macam tu tak terjadi pada saya...semoga duit bonus shaklee makin bertambah tiap bulan. Amin..
Dan jika anda pun minat nak dapat bonus tiap-tiap bulan dari shaklee. Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut.
Whatsapp saya aeidah 0193439341
Atau email aeidahamrun@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...