Monday, February 18, 2013

Testimoni set penyusuan 3M

wah..sangat best kan tengok susu meriah macam ni?..
terbukti set 3M mampu membantu ibu untuk menambah susu badan.
tak susah..pam secara berjadual, dan kerapkan direct feeding..minum air kosong sekurang-kurangnya 3L.
baru lah ibu tak susah hati nak kembali bekerja selepas berpantang kan?

set 3M mengandungi
- vitalea
- vitamin b complex
- vitamin c
- alfafa
- ostematrix
- ESP

ramai ibu dah berjaya mengumpul susu badan. saya pun dah..kalau dulu mampu susukan hingga setahun je 2 puteri saya Huda dan Hannah.. tapi sekarang Hadi dah setahun 8 bulan, dan alhamdulillah, masih mampu saya susukan. susu pun banyak. puas hati.
ada bonus lagi tu, kulit rasa lebih lembut, tak kering, jeragat makin pudar, strechmark pun makin pudar, dan badan sentiasa bertenaga.

hubungi saya untuk konsultasi dan pesanan.
aei
sms/whatsapp - 0193439341
email - aeidahamrn@yahoo.com

susu  ibu adalah yang terbaik untuk bayi.

No comments:

Post a Comment

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...