Isnin, 14 Januari 2013

OsteMatrix

PERBEZAAN SHAKLEE
Kalsium paling seimbang memastikan penyerapan 99%.
Formula unik dibuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati. Mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron.
Nutrien ini perlu diambil bersama untuk penyerapan oleh tubuh dan meghalang endapan sesetengah mineral.

MANFAAT UTAMA

  • Menguatkan tulang - Kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, gigi dan sistem saraf. Merawat tulang retak, kuku rapuh, eczema,konvulsi/kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.
  • Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas - Pengambilan kalsium 600mg sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis.
  • Meringankan Stress - mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung,impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur yang selesa dan lena, memperbaiki jantung berdebar, gementar dan stress. Memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.
  • Memperbaiki masalah haid - pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit waktu haid dan membantu membuang air kecil.
  • Pengalkalian tubuh - Kalsium mineral alkalin, berkesan memastikan imbangan pH tubuh. Menghalang obesiti diwaktu usia tua, Kalsium juga membantu penyerapan nutrien dan merangsang detoksifikasi.
  • Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik.
  • Vitamin D - Meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka, memperbaiki penyakit periodontal. 
Magnesium - Ion positif no 2 penting didalam tubuh. Menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, meningkatkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, menghalang endapan kalsium, mengurangkan formasi batu karang dan batu hmpedu.

Zinc, boron, manganes, kuprum: memelihara metabolism kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan menghalang artritis.

1 tablet OsteMatrix = 1 gelas susu tinggi kalsium = 80 biji badam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...