Isnin, 14 Januari 2013

Joint Health Tablet


Joint Health Tablet mengandungi satu bentu ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan didalam kajian klinikal, mampu meningkatkan keselesaan sendi didalam jangkamasa seawal 5 hari.- lebih pantas dari jenama terkemuka.

Ramuan ini terbukti secara klinikal

  • menggalakkan fleksibiliti
  • meningkatkan fungsi sendi
  • menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang
juga merangkumi kombinasi nutrien kesihatan - sendi yang direka khas: zinc, kuprum, magnesium dan vitamin C - setiap satu memainkan peranan yang unik dan kritikal di dalam membangunkan kolagen penghubung dan rawan yang sihat.

Tidak seperti kebanyakkan supplement untuk kesihatan sendi, JHT tidak mengandungi kondroitin yang menghalan [enyerapan glukosamin. JHT bebas kekerang dan vegetarian - langsung tidak mengandungi sumberhaiwan.

JHT membantu sendi sihat dalam 3 cara
  1. meningkatkan cushoining : Glukosamin membantu memlihara rawan. cushioning perlindungan diantara sendi membolehkan pergerakan lebih bebas.
  2. Memelihara tisu penghubung yang sihat. Zink, kuprum, manganese dan vitamin C membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi.
  3. Meningkatkan keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia pantas membantutkan mekanisma respons stress tubuh untuk memperbaiki keselesaan sendi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...