Sunday, September 7, 2014

Kaki ayah selalu cramp

Ayah saya ada masalah kaki yang selalu cramp...
Dari dulu lagi sebenarnya...agak lama dah masalah ni...tapi saya tak suruh ayah saya ambil vitamin apa-apa untuk masalah tu.
Seban sekarang dia tengah makan set kencing manis. Dan dia suka makan semua vitamin sekali gus.
Saya pon fikir, kalau tambah lagi vitamin, alahai banyaknya sekali nak telan. Tambah pula vitalea dan calcium tidak boleh ambil sekali. Nanti kurang la khasiatnya. Penyerapan pun kurang.
Masa saya balik berpantang ni, saya tengok dia gerak sikit je cramp.
Sampai 2 hari lepas dia mengadu pasal masalah kaki cramp tu.
Ok...saya pun cakap kalau orang mengandung ada masalah kaki cramp, kita cadangkan ambil ostematrix.
Dalam tu ada kalsium, selalunya lepas ambil kaki tak cramp la malam-malam.
Dia pun nak. Boleh sangatla kan..tapi makan malam. 4 biji. Dia tak nak 4 biji, nak makan 2 je. Ok la..try dulu 2.
Malam tu saya isikan bekas ubat dia dengan 2 biji ostematrix setiap hari.
Esoknya dia cerita malam tadi punya la sakit badan...betulkan urat agaknya...tapi hari esoknya dia tak mengalami cramp kaki walau sekalipun. Alhamdulillah. Dengan izin allah masalah kaki selalu cramp tiada.
Kata ayah lagi, berak pun senang. Tak sembelit dah katanya.
Dia makan hari-hari sekarang ostematrix. Dan makan malam.
Sakitkan kaki cramp.
Jadi kalau anda atau orang tersayang anda mengalami masalah yang sama, boleh dapatkan ostematrix.
Nombor saya 0193439341

No comments:

Post a Comment

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...