Jumaat, 15 Ogos 2014

Isu boikot

Roger bannet seorang yahudi.dan dia penyokong Israel.
Dia mempunyai banyak lagi bisnes selain Shaklee. Dengan pendapatan dia, dia sumbangkan pada agama dia. Itu kepercayaan dia.
Pada pendapat saya duit dia, agama dia, dia berhak buat apa yang dia rasa memperjuangkan agama dia.
Macam kita islam, berniaga produk dari Us..duit bonus kita, kita berhak buat apa sahaja yang kita mahu termasuk menyumbang kearah pembangunan agama islam.
Jadi tepuk dada tanya iman masing-masing.
Kalau dengan duit bonus ni saya boleh menyumbang untuk agama saya, saya rasa tak salah untuk saya teruskan..
Apa-apa pun terpulang...
#supportgaza
#prayforgaza
Semoga Allah memberi kemenangan kepada Islam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...