Saturday, May 24, 2014

Selesai bangkel nutrisi

Memang seronok sangat berbengkel.
Banyak ilmu yang di dapati. Dapat kawan baru. Makan produk-produk shaklee.
Last skali dapat pula dtx complex.. Seronoknya...berbaloi datang kelas.
Untung jadi ahli shaklee ni...
Makan tengah hari memang sedap..dapat pula member yang suka makan juga..tak segan segan la makan tu...hehe
Testimonial yang best juga. Nanti saya share.
Nak jadi ahli? Jom la.. Tak rugi...
Whatsapp je..saya akan bagitahu macam mana.
0193439341

READ MORE - Selesai bangkel nutrisi

Sunday, May 11, 2014

Selamat hari ibu

Selamat hari ibu kepada semua ibu-ibu di luar sana.
Jasamu sungguh besar dan tak terbalas.
Mengandung, melahirkan, membesarkan.

Saya pun ucapkan selamat hari ibu kepada ibu saya di kampung. Hari ni saya tak telefon cakap ucapan tu sendiri, tapi saya message je. Saya kalau cakap sendiri mesti menangis punye. Tak nak la menangis, jadi saya ringkaskan ucapan saya berbentuk sms. Yang penting sampai la apa yang saya nak cakapkan.

Ampunilah ibuku ya Allah. Sayangilah dia seperti dia menyayangi ku sewaktu kecil Rahmatilah dia. Beri kesihatan yang baik untuk ibuku. Hanya Engkau maha mengasihani. Amin

READ MORE - Selamat hari ibu

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...