Isnin, 17 Mac 2014

Bonus setiap pertengahan bulan

Alhamdulillah.....
setiap 14haribulan mesti Shaklee akan bank in kan bonus ahli-ahlinya....termasukla saya....
berapa bonus saya sebulan?...biarlah rahsia.... :)
yang penting, setiap bulan dapat income tambahan hanya berbisnes dari rumah....
syok kan?...dapat lah bagi kepada ibu bapa sikit, sedekah sikit..beli tiket kapal terbang balik kampung...beli keperluan sendiri sikit....alhamdulillah....

siapa nak bagi kan duit tengah-tengah bulan?...
saya yakin dengan shaklee sebab produk memang berkualiti tinggi dan juga mampu menjana pendapatan saya setiap bulan..demand Shaklee ni memang tinggi, yakinlah ada permintaan di sekitar anda..
saya pun dah sertai banyak benda tuk jana pendapatan ni, tetapi, mungkin sebab produk yang saya sendiri tidak yakin dan guna, memang susah nak jual....tetapi sangat berbeza dengan Shaklee.
Dan sistem dia pun berbeza....bukan setakat cari downline dan dapat duit, tetapi setiap upline pun mesti berniaga macam downline juga untuk mendapat income...tidak ada istilah, goyang kaki, downline yang cari duit untuk upline...
bisnes ini untuk diri sendiri..bukan untuk upline...kalau downline buat lebih, downline lah dapat lebih...memang unik...siapa usaha lebih, dapat lebih...

jadi, jika anda inginkan bisnes, bonus setiap bulan?..jom lah sertai kami...kumpulan yang menyediakan group sokongan, testimoni-testimoni direct dari pengguna setiap hari...
boleh hubingi saya aeidah di 0193439341 sms/whatsapp
atau email aeidahamrun@yahoo.com
saya sedia membantu anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...