Wednesday, October 16, 2013

Sebulan setengah dengan lecithin dan alfafa

Saya perasan berat saya semakin bertambah selepas berhenti menyusukan Hadi.
Masa saya perasan berat saya bertambah tu dah selamat bertambah 6 kg.
Mula-mula perasan seluar semua dah ketat di bahagian pinggang dan peha.

Saya pun mula amalkan Lecithin dan Alfafa.
Sebelum ni saya kongsikan testimoni orang lain je kan. Harini saya nak kongsi pengalaman saya sendiri.

2 hari makan lecithin dan alfafa, berat memang la belum turun lagi kan. Tapi saiz ukuran pinggang, peha, tangan dan pinggang saya amik. Sebab ada orang tak turun berat dulu, tapi badan mengecil.
Jadi saya ambil ukuran.
Ukuran badan saya 6hb 9 2013
Peha 59cm
Punggung 98cm
pinggang 73cm
lengan 29 cm

berat badan pula naik turun. mungkin tak konsisten diet dan senaman.
asal 60kg. sekarang 58kg.
rasanya sekarang makin ringan, tapi timbang macam tu juga..penimbang rosak kot????? :P

saya ukur badan saya semalam
16hb 10 2013
Peha 55cm
Punggung 98cm
Pinggang 70cm
tangan 28cm

suka sangat dah kecil sedikit...
memang ambil masa. Yang penting kene konsisten. Lagipun lemak-lemak tu dah berkumpul berapa lamakan..Jadi dah jadi lemak degil.
oh ya, lupa...saya ada juga ambil Omega Guard untuk bakar lemak-lemak degil ni. Lecithin lebih kepada mengelak lemak yang baru kita makan termendap di usus kita. Omega membakar lemak sedia ada.
Kadang-kadang tu miss juga lah makan...biasa lah..bila berjalan ke mesti tak bawa semua supplement.

Tapi senaman sedikit, kawal makan, lagipun rasa kenyang jerrr....tak lapar sangat, jadi kuantiti makan pun automatik kurang.

Saya akan teruskan makan lecithin dan alfafa. sebulan setengah dah kurang 2 kg dan beberapa cm. jadi saya berpuas hati.
Kalau ambil produk yang boleh turunkan berat secara mendadak pun bahaya kan.

Jadi, saya dah kongsikan pengalaman saya sendiri. Kalau anda ingin mencuba, boleh hubungi saya
aei
019 3439341
aeidahamrun@yahoo.com
ID 882805
COD area Putra Mahkota Bangi,
penghantaran pos laju ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...