Isnin, 14 Januari 2013

Vitamin C Plus


Vitamin C plus

PERBEZAAN SHAKLEE

Setiap vit c mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya dan pembebasan 1.5 vitamin c buah tersebut kedalam tubuh kita setiap jam. 

Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid. ia mampu meningkatkan keberkesanan vitamin c di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infecsi bakteria dan radikal bebas.



MANFAAT UTAMA:

Membentuk kolagen
Merangsang pembentukan kolagen. Mampu meningkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

memperbaiki Simptom pendarahan - 
kurang vitamin c menyebabkan gusi berdarah,lebam kulit,kulit kering dan kulit kasar.

Peningkatan sistem imun - 
membina sel darah merah sihat.mengukuhkan sistem imun, mengurangkan alergi hidung dan kulit, asma. Juga meningkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom flu dan selsema.

Memerangi kanser - 
Ia dalah satu-satunya anti oksida yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-Clels untuk melawan sel-sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Mampu menghapus radikal bebas sebelum ia menyerang sel sel kita.


Mencantikkan kulit - 
Penganilan vitamin C setiap hari untuk kulit lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen penyebab utamam jreagat.


Memperbaiki imbomnia - 
Ia memperbaiki imsomnia, stress masalah berkaitan mental seperti keresahan.


Mengekalkan kolestrol sihat - 
mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalamann, hidung berdarah, pendaraham serebral dan skurvi.


Vitamin C yang memadai dari buah?

Setiap hidangan buah-buahan membekalkan sekitar 45-60mg vitamin c. Buah-buahan akan menghasilkan vitamin c yang lengkapdalam masa 10 hari selepas buah itu ranum. Oleh yang demikian, buah tidak ranum mengandungi kandungan vitamin c yang sedikit. Kandungan vitamin c pada buah akan berkurangan kepada separuh apabila di petik dan akan musnah apabila terdedah kepada kepanasan.


Kiri botol baru- new improved formula
kanan botol lama :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...