Selasa, 15 Januari 2013

Pengedar Sah Shaklee kawasan Putra Mahkota

Saya Aei, saya adalah pengedar sah Shaklee di kawasan Bandar Seri Putra dan Bandar Mahkota Bangi.
Saya seorang suri rumah yang menjalankan bisnes secara sambilan dan online dari rumah. Sambilan tu separuh lagi buat kerja suri rumah..
Kalau anda nak dapatkan supplement Shaklee dari saya, boleh la menghubungi saya di talian 019 3439341 atau email aeidahamrun@yahoo.com. Saya boleh membuat penghantaran suppelement di kawasan Seri Putra, Bukit Mahkota, Bangi setiap hari kerja. Dan hujung mingu biasanya saya akan bersama keluarga berjalan-jalan bawa anak-anak.

Saya nak cerita sedikit mengenai macam mana saya boleh buat bisnes Shaklee ni,
asalnya saya ambil supplement Shaklee untuk makan semasa berpantang selepas melahirkan anak ke 3 saya iaitu Hadi. dan saya dapati badan sihat cergas semasa pantang dan tiada masalah susu kurang atau sembelit semasa pantang. Saya rasa jatuh cinta dengan supplement ni.

Saya terjumpa kakak Norita yang mengiklankan untuk menyertai beliau dalam bisnes ni dan saya amat yakin dengan produk Shaklee jadi tanpa lengah-lengah, saya pun join.
Memandangkan saya ada kemudahan boleh online blogging dan facebooking, jadi memang mampu untuk memperkenalkan produk ni kepada kawan-kawan online.
Tak perlu cari pembeli, hanya share dan dapat income. Alhamdulillah.
Dapat isi masa terluang dengan baik dan menjana income.

Kumpulan yang bagus, sentiasa mengadakan kelas untuk berkongsi cara menjana income dan boleh bawa anak kecil lagi..memang tidak risau..Sentiasa mendapat tunjuk ajar dari upline. Dan bisnes ni tidak bergantung dengan orang lain. Kita buat, kita dapat.
Tidak perlu maintain untuk aktif, just maintain tuk bonus kalau nak..
Seronok kan, badan sihat, cantik, boleh susukan anak, ada masa untuk keluarga jadi kalau anda berminat untuk sertai kumpulan kami, yang besar, ada support group, sentiasa dapat bimbingan, jom sertai saya. Kita sama-sama berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...