Selasa, 15 Januari 2013

Omega Guard

KELEBIHAN SHAKLEE
Minyak ikan terbaik di dunia
Shaklee omega gaud diekstrak darin ikan air laut sejuk ( sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan Jepun.
Omega Gaurd 3 kali lebih tumpt dari hati minyak ikan.
Omega gaurd merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.
Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan Omega Gaurd. Proses penyulingan yang mengekstrak asid lemak Omega 3 paling tulen dan paling semulajadi.

MANFAAT UTAMA

  • Asid lemak Omega 3 merupakan asid lemak penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan. Noleh mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, bagi kulit licin dan kemerah merahan
  • Mencegah penyakit saluran darah dan stork - DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi lebih rendah dan kepekatan darah, melancarkan saluran darah, dan ketegangan di lehet dan sakit kepala. Merendahkan kolestrol. Mengawal obesiti, membantu mengurangkan risiko sakit jantung.
  • Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori - DHA nutrien utama otak, sistem saraf dan retina. Pentung terutama 3 bulan terakhir perkembangan otak janin di dalam kandungan
  • Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru
  • Menentang kanser - Omega 3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon. merangsang kesihatan hati selepas pembedahan.
  • Memelihara fungsi sendi (artritis) mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. memelihara sendi dan merawat gout dengan effektif.
  • Mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan. Berkesan menstabilkan emosi dan membantu kesihatan mental termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan, insomnia, autism, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophrenia.
pesakit yang akan melakukan pembedahan dan perempuan yang akan bersalin tidak di galakkan mengambil minyak ikan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

lain-lain yang menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...